.

Jak postupovat při reklamaci

Jak postupovat při reklamaci zboží?

1) Pošlete nám produkt zpět přes Zásilkovnu pomocí zpětného kódu: 93225844, případně přes PPL na níže uvedenou adresu. 

(UPOZORNĚNÍ: Zásilky od České Pošty nevyzvedáváme).

2) Vyplňte formulář pro reklamaci, abychom měli přehled o vadě produktu a mohli, tak reklamaci vyřešit hbitě a férově. 

 

Formulář pro reklamaci

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat dané zboží)

 

Návrh k vyřízení reklamace

- Adresát:               Petr Tichý

                               Bezdíčkova 554,

                               Sezemice 533 04

                               info@mismasshop.cz

                                             

 

- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto reklamuji/reklamujeme (*) zboží

 

- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

 

- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

 

- Adresa spotřebitele/spotřebitelů

 

- Popis vady produktu

 

 

 

 

- Návrh vyřízení reklamace:

Oprava produktuVýměna / Vybrat si jiné zboží / Vrátit peníze do 30ti dní

 

Vyhrazujeme si právo rozhodnout, jakou variantou bude reklamace vypořádána, Váš návrh bereme v potaz a pomůže nám v rozhodnutí.

 

- Číslo účtu na který případně vrátit finanční prostředky

 

- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

 

 

- Datum

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.