Jak postupovat při reklamaci
Jak postupovat při reklamaci zboží?
1) Pošlete nám produkt zpět přes Zásilkovnu pomocí zpětného kódu: 93225844, případně přes PPL na níže uvedenou adresu.
(UPOZORNĚNÍ: Zásilky od České Pošty nevyzvedáváme).
2) Vyplňte formulář pro reklamaci, abychom měli přehled o vadě produktu a mohli, tak reklamaci vyřešit hbitě a férově.
Formulář pro reklamaci
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat dané zboží)
Návrh k vyřízení reklamace - Adresát: Petr Tichý Bezdíčkova 554, Sezemice 533 04 info@mismasshop.cz
- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto reklamuji/reklamujeme (*) zboží
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Popis vady produktu
- Návrh vyřízení reklamace: Oprava produktu / Výměna / Vybrat si jiné zboží / Vrátit peníze do 30ti dní
Vyhrazujeme si právo rozhodnout, jakou variantou bude reklamace vypořádána, Váš návrh bereme v potaz a pomůže nám v rozhodnutí.
- Číslo účtu na který případně vrátit finanční prostředky
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
- Datum
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte. |
|