.

Jak postupovat při reklamaci

Jak postupovat při reklamaci zboží?

1) Pošlete nám produkt zpět přes Zásilkovnu pomocí zpětného kódu: 97542567, případně přes PPL na níže uvedenou adresu. 

(UPOZORNĚNÍ: Zásilky od České Pošty nevyzvedáváme).

2) Vyplňte formulář pro reklamaci, abychom měli přehled o vadě produktu a mohli, tak reklamaci vyřešit hbitě a férově. 

 

Formulář pro reklamaci

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat dané zboží)

 

Návrh k vyřízení reklamace

- Adresát:               Petr Tichý

                               Bezdíčkova 554,

                               Sezemice 533 04

                               info@mismasshop.cz

                                             

 

- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto reklamuji/reklamujeme (*) zboží

 

- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

 

- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

 

- Adresa spotřebitele/spotřebitelů

 

- Popis vady produktu

 

 

 

 

- Návrh vyřízení reklamace:

Oprava produktuVýměna / Vybrat si jiné zboží / Vrátit peníze do 30ti dní

 

Vyhrazujeme si právo rozhodnout, jakou variantou bude reklamace vypořádána, Váš návrh bereme v potaz a pomůže nám v rozhodnutí.

 

- Číslo účtu na který případně vrátit finanční prostředky

 

- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

 

 

- Datum

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení